Wednesday, March 01, 2006

我的心真的受伤了。。。

唉。。。 我又再一次的被这个人伤害了。。。 就以A来作为这个人的代号吧。

我到底做错了什么事? 为什么要这样对我呢? 我从真心诚意对待朋友的角度,默默地为A做了这么多事,不期望得到任何回报,也不期望A会知道,只求我身边的朋友都能够快快乐乐的过日子。 有时,虽然我自己会很辛苦,会觉得很累,我也不在乎。。。 但我换来的又是什么呢?

是A的不信任,利用,伤害,和发泄。。。
而我其实知道这一切都是因为一个我不想在这里说出来的理由。。。
虽然很多人都告诉我,A一直以来都是在利用我,而且我自己也心知肚明,但我始终都不愿意接受这个事实。或许是因为我不愿意去承认A是个这样没良心的人,也不愿意去承认我自己做人有多失败吧。。。
即使A知道他伤我有多深又如何呢?我想或许A也不会在乎吧。。。对A来说,我可能连一只蚂蚁都不如。。。
曾经对我的一个好朋友说过,如果我要在blog上面写一个人,我一定不会写到让人知道我是在指谁。我想除了那些我想让他们知道这件事的人以外,应该没有其他人,包括A自己在内,会猜到我是在说谁吧。但是,我想A其实也不会有这个闲情逸致来看我的blog吧。。。因为A的全副精神都已经放在对A来说比较有意义的事情上了。。。像我这样的一个人,对A来说根本就不重要。。。
有没有人可以告诉我,我从今以后应该以什么态度来面对A呢?唉。。。

2 comments:

猪头 said...

hmm...am stunt when see this blog. i dunno tat there is so much thg tat being bothering u. i dunno whether A is me or not. but i hope it's not. mayb i think lk this it's bcoz i do feel tat i did sumthg wrong to u. n i am sori if i eva did anythg tat hurt u. act i nvr meant to do so. jz to let u know, no matter wat, i wil alwiz b ur fren. nvr think of using u to achieve wat goal. jz wanna let u know.

hmm... after writting this got a feeling of 此地無銀三百兩. but if it's me tat u r talking bout, i reli hope to clear this misund. if it's not me, den i jz take this opputurnity to say tat i am soli if i eva did anythg to hurt u. no matter wat, i hope u und tat u r my fren. alwiz n foreva.

LiNg@hCmM said...

To all my dear frenz:

After seeing this post, PLEASE PLEASE PLEASE don't ask me who this particular person is. I am not ready to tell, yet. Like what I have stated in the post, you would only know who A is, if you are meant to know. So far, there are only 2 ppl in this world who know whom I am talking about here. So, if you are not one of them, please give me some time to recover and don't ask me any question regarding this person, ok? Really appreciate it loads. Thanks... =)