Thursday, September 07, 2006

我哭了。。。

九月七号的我,哭了。。。

已经不记得我最后一次掉泪是什么时候的事情了。。。因为哭,真的很难。。。无论我多难受,眼泪始终留不下来。。。这并不是件好事,也不值得我骄傲。不能哭的感觉,有时真的让我痛不欲生。。。一整颗心就好像要爆裂开来了,却始终找不到一个抒发的管道。。。真恨不得有人能拿一把锋刃的刀子,直插入我的心窝。。。这样至少心就不会再那么疼了。。。

我也不晓得昨天的我,为何那么地脆弱。。。更难过的时刻,我都潇洒地在不撒一滴泪的情况下经历过了。。。但,昨天晚上,眼泪却情不自禁地掉了下来。。。我真的好难过。。。好难过。。。难过得直到目前为止,我的情绪都始终平复不来。。。在人前,我企图装作若无其事。。。应该没人察觉到我的不同吧。。。大家或许都认为我只是压力太大了吧。。。是吗?

也许不愉快的事情,纠缠了我一整天。。。也许考试与作业的压力,让我忙得透不过气来。。。也许身边出现了个让我非常失望的人。。。也许人生的无奈让我觉得束手无策。。。也许我真的是个很失败的人。。。也许离乡背井的孤寂包围了我。。。也许我太放肆我的忧虑了。。。也许在夜深人静的鼓吹下,我开始胡思乱想了。。。也许我太在乎了。。。也许我恰好在听着伤感的歌曲吧。。。也许。。。也许。。。

我。。。哭了。。。

4 comments:

ti3nD said...

aiyaya :/
apa masalah lerhh..
u are not alone larh..
u got a bunch of frens here lerh..
rmb ur crazy laughness??
giv a shot of one or two..
u can shiok to hav it more..
but v cant take it anymore..
heheh.. jus jk..

keep up ur good laughter practices..
v support u..
be happie ok :-)

cYbeR FiSh™ said...

it's pms...yea,P-M-S...
cheer up dear *muackz =)

LiNg@hCmM said...

ti3nd,
thanks a lot for ur support =)
to show my gratitude, i promise not to "zat" u anymore for the following two weeks!! (which happens to be our study leave =P)
dunno what happened to me on that day, but am fine dy lah. can guarantee u my usual crazy laughter when u see me in uni in two weeks time. hehe... jia you!!!

LiNg@hCmM said...

cyber fish,
if it's PMS, then it would have been a "post" one. haha...
but am seriously fine dy. dun worry. hehe... thank you ya!!
muacks muacks!!!
jia you for EOS!!!